19 Şubat 2008 Salı

Kar-İstanbul-Trafik Üçlemesi

Aşağıdaki resimler 18 Şubat 2008, 09.00'da çekildi.
Kar göz gözü görmeyecek kadar çok yağmaya başladı bile...
Haftasonu pek aldırmadığım kar Pazartesi günü fena vurdu. "vurdu" diyorum ama bu benim için tamamen mecazi bir kullanım ya da "söz benim meclisimden dışarı" demem lazım çünkü aslında kar altındaki İstanbul-özellikle de trafiğin az olması nedeniyle-benim en sevdiğim zaman oluyor.

Yukarıdaki resimler 18 Şubat saat 13.00'de çekildi.
Kar bitti bile... :(((
Öyle ya, bir düşünün, hergün Anadolu-Avrupa yakası arasında trafikte gidip gelmeye çalışırken kimin derdi değil ki trafik? Ama normalde en az 1,5 saatte eve gidilebilirken, kar yağınca 30-35 dakikada gidilirse, böyle trafiksiz ama karlı bir İstanbul'u kim sevmez ki?!
Demek ki kar var diye özel araçlarla yola çıkmadan işine gidebilenler, aslında onlarsız da yaşayabilecek ve işlerine gidebilecek durumdalar. Ve bu fazla araçlar olmadan trafiğin de ne kadar rahatladığını düşünürsek, hiç trafiğe çıkmasalar diyorum... :)

Aşağıdaki resimler 18 Şubat saat 18.30'da çekildi. Ne kar ne buz, sanki sabahki hava o hava değil ve hatta sanki aynı günün içinde bile değiliz...


Neyse, benim bu kar sevgim fotoğraf çekme isteğimle birleşince İstanbul'da 18 Şubat Pazartesi günü sabah-akşam, kar sırasında ve sonrasında ve gün batımında manzaralar (Harbiye'deki ofisimizin penceresinden) böyle oldu. Bir dahaki kara görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: