7 Şubat 2008 Perşembe

Şoför Nebahat Abla....


Bir çoğunuz bildiği gibi her gün Bakırköy yollarını Serpil'in, yani nam-ı diğer "Şoför Nebahat Abla"nın arabasıyla arşınlıyoruz. Serpil ile yolculuk yapmak çok eğlenceli ve güzel. Size anlatayım diyeceğim ama aslında anlatılmaz yaşanır :)
Arabanının içinde göbek atmadığımız mı kaldı, şarkı söylemediğimiz mi... neler neler... Dışarıdan bizi gören "çılgın bu kızlar!" diyordur kesin. Valla kim ne derse desin biz çok eğlenerek gidip geliyoruz. Hele Serpil'in araba kullanırken söyledikleri ve yaptıklarını bir görseniz!

Mesela her gün Taksim - Harbiye ışıklarında beklerken Serpil hep şunu der: "Dilekkkk! Galiba yine kaldırıma çıkmışız :)" Ya da bir araba bizi sıkıştırdığında Serpil'in, "Afferin, tabii tabii" diyerek direksiyonu bırakıp karşı tarafı alkışladığı çok olmuştur.
Kim demiş "Kadınlar araba kullanamaz" diye? Hey erkekler, size sesleniyorum! Araba kullanırken bir etrafa bakın isterseniz, erkeklerden çok kadın şoför var.

Film Gibi....
Geçen gün Serpil'e baktım da "İşte ya Nebahat Abla dediğin böyle olur" dedim. Arabanın ön sol lastiği inmişti, Serpil bir hışımla benzinliğe girdi. Ağır abla gibi indi arabadan, benzin görevlileri "Ablaaaaaa yardım edeyim mi?" dedi. Serpil de sert bakışlarıyla "Gerek yok hallederizzzz" dedi. Hava pompasını aldı ve ayarlarını yaptı, bir güzel şişirdi lastiğini. Ben de bu anı değerlendirdim ve resmini çektim, film gibi...
*Resimde görüldüğü gibi tekerleğin jantı yok, çünkü geçen gün bir sarsıntı yaşamıştık herhalde orada düştü. Filme dahil olmak isteyenleri bekleriz :)

Hiç yorum yok: