10 Aralık 2007 Pazartesi

TSKB Çevre Konferansı

Geçen hafta ilk büyük etkinliğime
katıldım. 5 Aralık'ta Hyatt Regency'de TSKB'nin Çevre Konferansı'ndaydık. Uzun süren hazırlıklarımız sonucunda gerçekten güzel bir etkinlik çıktı ortaya.
Nadya ve ben sabahtan Finans Zirvesi'ne gittiğimiz için etkinliğe öğle saatlerinde teşrif edebildik. Biz gidene kadar Sebiha hanım ve Osman baba her şeyi hazırlamışlardı bile...
ve perde açıldı :)
Önce panelistlerin konuşmalarını dinledik, ardından da güzel bir kokteylle misafirlerimizi ağırladık. Herkes halinden oldukça memnun görünüyordu. Çevreye duyarlı bu kadar kurum olduğunu bilmiyordum, her yeni firma temsilcisi geldiğinde daha da mutlu oldum.
Basının katılımı da oldukça iyiydi. Eray'la Serpil'e kocaman öpücükler :))
Eklemeden geçemem; branding tasarımlarımız ve salon düzenimiz de gerçekten çok güzel olmuştu. Bu vesileyle de üst kattaki komşularımız Neslihan ve Osman baba'ya sevgiler :))
Nadya ise ilk etkinliğimde bana gerçekten büyük destek oldu. Sebiha hanımın yanısıra, başım sıkıştığında sürekli Nadya'nın yanına koştum..."Bunu nasıl yapacağız? Şunu istediler, ne yapmak lazım?"... Nadya'ya da çok kocaman teşekkürler ve öpücükler :))
Ve tabi ki sebiha hanım... Gecenin en çok yorulan isimlerinden biri...Muhtemelen o da akşam evine gidip oğluşuna sarılarak atmıştır tüm yorgunluğunu :))
Neticede marjinal yine başarılı ve güzel bir etkinlik çıkardı ortaya...Emeği geçen herkesin ellerine, destek veren herkesin kalbine sağlık :))

Hiç yorum yok: