25 Aralık 2007 Salı

Nokia İle Her Yaşta Balon, Pasta ve Eğlence!



Bugün ofise geldiğimizde çok güzel bir sürprizle karşılaştık. Girişte duran balondan yılbaşı ağacını görünce her zamanki gibi Esra'ya "Bunlar bana mı:)?" sorusunu sordum - sürekli bana birşeyler geldiğinden değil, ukalalığımdan sordum tabii ki:)). O da her zamanki gibi "evet" yanıtını verdi. Üzerindeki kartı okuyunca bu eğlenceli ağacın Nokia'nın Marjinal Ailesi'ne yılbaşı hediyesi olduğunu öğrendim - ben de ailenin bir üyesiyim sonuçta, değil mi:)

Çok geçmeden gelen Noel Baba pastasına ise yemeğe kıyamadan bir süre baktık. Hatta gördüğünüz gibi kendi çapımızda eğlenip fotoğraf da çektik. Görmediğiniz fotoğraflar daha komik:) Sonra ekipten arkadaşlarımızla bir araya gelerek Nokia'ya bir teşekkür olarak hatıra fotoğrafı çektik. Söylemeye gerek yok belki ama pastayı da afiyetle yedik.
Eğlenceli ve nazik jestleri için Nokia Ailesi'ne teşekkür ediyor, mutlu bir yıl geçirmelerini diliyoruz.
Not: Umut Noel Baba'nın kolunu yedi.
Burcu Noel Baba'nın kafasını koltuğun üzerine koyarak "Kelle koltukta" esprisini (!) yaptı.
Koltuğu yerken Özlem'in ağzı, burnu ve dişleri yeşil oldu.
Bu fotoğraflar Nokia N73 ile çekildi.

Hiç yorum yok: