13 Aralık 2007 Perşembe

Marcinal Aralık Tap Fayf

Marcinal Aralık Kılıbık Tap Fayf Sıralaması :
Centilmens :
1 - Saito
2 - Alico
3 - Cemo
4 - Sato
5 - Ozi
*En free centilmen : APO :)
Tap Fayf Şık Leydiis :
1 - Asu
2 - Edoş
3 - Handan Hn.
4 - Leyloş
5 - Melike Hn.
*Vay ben niye alttayım demeyin, alfebetik sırasıyla yazıdım yahu :)

Tap Fayf En Saç:
En İzmirli Sarışın Saç : Nadya (AAAA niye şaşırdınız küüü)
En Vahşi Kızıl Saç: Serpil
En Lapiska Saç : Ozi
En Sırma Saç : Umut
En dökülmez Saç : Apo
*En rapunzeli yazmadan geçemeyeceğim, Burcuuuuuuu

Tap Fayf Refrigerators :
1 - Burcu
2 - Cemal :)
3 - Evin
4 - !Neslihan!
5 - Şule
*Yukarıda bulunan tablodaki isimler alfebetik sırayla yazılmıştır. Puhaahh kitaplardaki gibi oldu.

Tap Fayf Smile :
1 - Dileko
2 - Eray
3 - Senem
4 - Sevinc
5 - Yaso
*İsimler alfebetik sırayla yazılmıştır.

Bu seneyi kapatiyoruz diye bu kadar yazdik. Resimlerin hepsini ekleyemeyecegimiz icin ilk sırada olanları koyduk. Aman siz siz olun dikkat edin, her an "Tap Fayf" listesinde yer alabilirsiniz.
Not: Bu listeler Magazin programlarında da yer alacaktır.

2 yorum:

Burcu Kaptan dedi ki...

İtiraz ediyorum! En soğuk demişsin benim için ama en çok gülen fotomu koymuşsun sana kim inanır Osman babiş hehheeh?
Hele ki seninle yaptığımız kakara kikirilere rağmen böyle diyorsan söyleyecek birşeyim yok. Seyahatler sağolsun elimdeki kozlardan da korkmuyorsun demek niahahahaa...

asuman dedi ki...

yaaa gurbet ellerde benden ne istiyorsunuz:( dalga mı geçiyorsunuz anlamadım:(