6 Eylül 2011 Salı

Bu Ne Hal Böyle?

Hadi ben orada Asuman Hanım'ı sigarayla yakmamak, düşen gözlüğü burnumun ucuyla kurtarmak ve teknenin sallanması sebebiyle (hayır kesinlikle sarhoş değilim) düşmemek için Cumhur'a sarılarak şekilden şekile girmişim de; karenin sol tarafındaki Deniz, Özgür, Gamze üçlüsünün ifadelerinin sebeplerini merak ettim :) Özellikle Gamze epey farklı bir karaktere bürünmüş pembe kalpli gözlükleri takınca.


ek olarak ufak bir diyalog:

S.B. : "Cumhur düşüyoruz!"

C.K. : " ---- "

A.B. : " hahahaha :D "

S.B. : " Asuman Hanım gülmeyin lütfen :) "

4 yorum:

Dennis the Menace dedi ki...

Ben CEO kademesinin ağırlığıyla köşemde duruyorum, esas Aykut'a ne olmuş, iyi saatte olsunlar mı görünmüş nedir?

Leylan dedi ki...

bu fotoğrafın en komikleri serdar ve özgür! sahi serdar, nasıl becerdin öyle durmayı? :)

Serdar dedi ki...

Asuman hanımı yakmamak için sağ elimdeki sigarayı sol elime geçirdim. O ara bir sallantı bir kıyamet derken Cumhur'a sarılmışım :)

hasan dedi ki...

Marjinal Ailesini tebrik ediyorum kafası güzel olmayan bir tane kişi yok orda ,bende dahil :)
Hep böyle görmek ümidiyle :)