10 Eylül 2011 Cumartesi

Baltacıdan Sevgiler...

Sevgili Marjinal ailesi,
Sizinle birlikte çalıştığım 7 ay boyunca baktım ki harbiden de marjinal adını hakediyorsunuz. Halkla ilişkiler sektörüne dair fikirlerimin tamamen değişmesini sağladınız. Bir firmada böylesi bir uyumun ve işbirliğinin mümkün olabileceğini asla tahmin etmezdim. Gerçi arada bu uyumu bozmaya çalıştım, yeri geldi başarılı oldum, yeri geldi sizi çıldırttım. Ama "Baltacı" lakabımı sonuna kadar haketmeye çalıştım. Kimleri mi çıldırttım? Elbette hepinizi ama özellikle sürekli sorularımla Gamze ve Deniz Esin’i, her lafa atlayarak Eray ve Nevra’yı, keçi inadımla Nazlı’yı, bozulan bilgisayarlarımla Yasemin’i, bozulan telefonlarımla Nadya’yı, müdahalelerimle Deniz Mustafa, Avi ve Banu’yu, sataşmalarımla Dilek'i, yanlış maillerimle Mert’i, unutkanlıklarımla Hasan’ı ve elbetteki “off”larımla Asuman Hanım’ı...
Ama uyumlu olduğum zamanlar da oldu. Umutcum senle çok çalıştık, çok badireler atlattık ama hiç yılmadık. Sonsuz enerjin ve pozitif bakışınla hep destekledin beni. Deniz Esincim, burada anlatmadığım ne çok şey olduğunu sen zaten biliyorsun. Unuttuklarım da lütffen kusura bakmasın. Zaten size bulaşmadığım için kendinizi şanslı da sayabilirsiniz.
Bu güzel ve kısa birliktelikte bana çok şey kattınız. Hepinize sonsuz teşekkürler.
Not: Nazlı sen olmasan ben bu güzel insanları hiç tanıyamayacaktım. Dostluğun için çok teşekkürler.
Herkes kendisine iyi baksın. Bana ulaşmak isterseniz 0544 485 73 62 ya da 0544 Gülşenc

Hiç yorum yok: