6 Nisan 2010 Salı

Helsinki Macerası



Geçtiğimiz hafta Nokia'nın anavatanı Finlandiya'daydım. Dünya'daki bütün iletişimcilerin birarada olduğu toplantılara katıldım. Anssi Vanjoki'nin açtığı toplantılar Olli-Pekka Kallasvuo'nun katılımıyla son buldu. Dünya'nın pek çok yerinden Nokia çalışanıyla tanışma ve ülkelerinde neler yaptıklarını sorma fırsatı buldum.

Bunun dışında Helsinki, hayatımda gördüğüm en soğuk şehirdi. Öyle ki deniz bile donmuştu. Denizin donduğunu şakınlıkla anlatırken Ukrayna ve Rusya'dan gelen arkadaşlar o da birşey mi diyerek benimle dalga geçtiler. Kendimi "Benim ülkemde dört mevsim var, kar isteyen dağa gider, denize girmek isteyen güneye, hey güzel memleketim derken buldum." Sanırım bu kadar "homesick" olmamıştım :)

Sonuç itibariyle, Helsinki'de yapılabilecek en güzel şey gemiye binip başka bir yere gitmek :) Şaka bir yana değişik bir tecrübe, güzel bir hafta oldu.

Hiç yorum yok: