11 Ekim 2009 Pazar

Mehmet Abicim Hoşçakal


Arkadaşlar güzel şeyler yazmak isterdim ama sadece güzel bir insandan bahsedebiliyorum size.

Ne yazık ki artık aramızda olmayan bir isim Mehmet Sucu. Onu kaybettik. En son yaklaşık bir ay önce yolum gazeteye düştüğünde çat kapı giriverdim yanına. O yoğunluğunun içinde kabul etti, buyur etti. Hastalığını sordum, her zamanki güler yüzü ile hastalığından bile, tedavisinden bile o kadar ürkütmeden bahsettik ki geçer biter gibi bir ümide kapıldım. Biliyordum zor ama ne bileyim öyle bir histi benimkisi de. Bugün öğrencisinden aldım haberi ama yetişemedim gidemedim yanına. Ama hep aklımdaydı. Ve hep aklımda o babacan halinle olacaksın Mehmet Abicim. Onu ilk TBD etkinliklerinde yakından tanıma şansı buldum. O stressli ortamda o kadar yakındı ki öyle rahatlatıcı, güven uyandırıcıydı ki. Şimdi öğrencilerini de görüyorum onlar da kendisi gibi. Bu ardında kalanları, sana olan sevgilerini görüyorsan bu da yeter sana değil mi Mehmet Abicim, umarım rahat uyursun oralarda.

Ailesine başsağlığı diliyorum, bu kadar değerli bir insanla yaşamış olmak da bir şanstır. Üzüntünüzü hiçbirşey hafifletmeyecektir ama bilin ki bu camiada en sevdiğim saygı duyduğum insanlardan biriydi Mehmet Abi.

1 yorum:

serpil dedi ki...

sabah gazetede okudum sastim kaldim. hasta oldugunu biliyordum ama bu kadar erken olacagını bilemezdi kimse. rahat ve huzurlu uyusun.