17 Ekim 2009 Cumartesi

Blog World Expo'dan Kısa Kısa!


Twitter'da ve bir önceki yazımdan takip edenlerin bildiği üzere Blog World Expo'dayım.

Çok sayıda katılımcımın olduğu çok büyük bir etkinlik. Daha önceki yıllardan takip edenlerin de söylediğine göre bu yıl katılım oldukça artmış. Yeni insanlarla tanışmak ve sanal dünyadan tanıyıp takipettiğim kişilerle biraraya gelmek çok güzel bir deneyim. Bugün exponun üçüncü günü ve bugüne kadar pek çok panele katıldım. Program o kadar yoğun ki bir ara şehir merkezine kaçıp gündüz gözüyle göreyim gezeyim diyorum ama kıyamıyorum bırakıp gitmeye:) Kenime not: Bir daha Vegas'a gelirsem birkaç gün daha fazla kalacağım:)

Etkinlik ajandası ile ile ilgili bilgiye şu linkten ulaşabilirsiniz. Ben daha çok sosyal medyanın monitör edilmesi, mevcut durumu ve trendler ile ilgili olanları takip ediyorum. Panellerden sonra konuşmacılarla sohbet etme imkanı bulmak da müthiş birşey. Dün Robert Scoble ile tanıştım ve sohbet ettik, bugün de Guy Kawasaki'yi yakalamaya çalışacağım:) Benim gibi çok insan olduğu için biraz çaba sarfetmek gerekiyor, umarım muvaffak olabilirim:)

Etkinlik sırasında kansere karşı bir kampanya başlatıldı. Bu konuyu kendi bloguma yazmıştım, burada da bahsedeyim.
Her #beatcancer postu için eBay/Paypal ve MillerCoors bağışta bulundu. Bununla birlikte en çok Tweet/post edilen konu olarak Guinness Rekorlar kitabına girmeye doğru emin adımlarla ilerliyor :) Yapılan yardıma ve bunun bir rekora ulaşmasına katkıda bulunmak çok güzel bir duygu. Umarım siz de katıkıda bulunmuşsunuzdur :)

Hiç yorum yok: