17 Ağustos 2009 Pazartesi


16.08.2009.
Feneryolu. Pazar sabahı 08:30...

Keyifle uyuyorum haliyle. Fakat ansızın dışarıdan gelen bir komutan sesiyle (Hazrol! Tüfek omza!) bütün apartman balkonlara fırlıyoruz. Caddede askeri araçlar, kamyonlar ard arda dizilmiş yüzlerce asker “Şeref! Vazife!” diye bir ağızdan haykırıyor. Kaldırımlar da asker dolu.
Bir an şey oldu sandım...şey işte...

Meğer 30 Ağustos provasıymış. Bari bir resim çekip arkadaşıma göndereyim dedim. Benim ilk andaki şüphelerime arkadaşımın yorumu şu oldu:
"Bağdat caddesinde olursa çok sosyete şeyi, ımm...mantısı olur; Edirne'den Ardahan’a olmaz, Burberry'den Vanucci'ye olur, Kerkenekon Dağı olmaz, Beverly Hills tepesi olur…Sen yatıp uyumana devam et..."J

1 yorum:

Adsız dedi ki...

biz sesleri ilk duyduğumuzda akşamki fenerbahçe-sivasspor maçı geldi aklımıza, inanmak istemedik. Fenerbahçeliler iyice coşmuşlar, sabahın köründe gelmişler herhalde diye düşündük :)
Sokağa çıkınca da ben de sizin gibi başta bir panikledim, her yerde askeri jeepler... hangisi daha az korkunç karar veremedim :))