9 Ocak 2009 Cuma

Ecem'in Aşkı :))


Okulda doğum günü partisinde kaydettiğim bazı kareler... Bu çocuklar gerçekten inanılmaz oluyorlar. Resimdeki minik arkadaşı doğum günü partisi boyunca gözünü Ecem'in üstünden ayırmadı. Öğretmenleri bana hep bu aşkı anlatıyorlardı, (Ecemin ayakkabı bağcıkları çözüldüğünde nasıl eğilip hemen bağlamaya çalıştığını, hırkasının düğmesi çözüldüğünde nasıl ona yardımcı olduğunu vs.) hadi canım o kadar da değil diyordum. Başka bir arkadaşı Ecem'i dansa kaldırmak istediğinde Erol'un o çocuğun ayağına nasıl çelme taktığını kendi gözümle gördüm. İkisi dans ederlerken Ecem'e sürekli gülüp gülüp göz kırptığını hayretle izledim. Ve dün sabah da okul çantasında minik bir hediye paketi buldum. Üzerinde Erol'dan Ecem’e yazıyordu açıp baktık, çok şeker bir toka çıktı. Bakalım bu aşkın sonu nereye gidecek... :)

5 yorum:

asuman dedi ki...

Kız annesi olmak da zormuş canım:)

handans dedi ki...

Çoook şekerler :)

serpil dedi ki...

özlemcim, oncelikle bloga yazdigini gormek beni sevindirdi:) efemin gecen yil ipek'e olan aski beni hem sevindiriyor bazen de uzuyordu. saka maka gercekten askik oluyorlar. bizim ki karsiliksiz askti.:( ecem de bizdik prenses gibi, masallah. devamini bekliyoruz:)

FYZ dedi ki...

Şimdiki çocuklar şanslı valla, bizim zamanımızda blog, günlük gibi şeyler olmadığından böyle tatlı anılar pek hatırlanamıyordu malasef. Hatırlama olayı tamamen anne-babaların ya da eşdostun hafızasının iyi olup olmadığına bağlı; iyiyse hatırlanıyor, değilse geçmiş olsun... Yani zamane çocukları pek çok açıdan olduğu gibi bu açıdan da çok şanslı bence.

Böylece Ecem-Erol aşkı da kayıtlara alındı tabii... :)

serpil dedi ki...

Özlemcim, bizim oğlan bu fotografı görünce nasıl yani bu cocuk kim dedi? bilmiyorum sanki biraz icine oturdu gibi oldu. Hayırdır inşallah! Hayırdır inşallah!