22 Ocak 2009 Perşembe

Artun Ayvat ile Teknosa'da Bir Gün


Dün HP PSG Ülke Müdürümüz Artun Ayvat ile Cevahir Teknosa’daydık. Benim için çok güzel bir deneyim oldu. Ne mi oldu? Artun Ayvat HP bilgisayarlarını satmaya çalıştı.
“Store in Store” uygulamasını biliyorsunuz. HP Türkiye, aylar önce başlattı. Öncelikle, Teknosa’nın içinde yer alan HP mağazasında, birbirinden güzel “Pavilionların, HDX serilerilerinin ve asıl güzeli Türkiye için çok yeni olan Touchsmart PC’nin yakınında beklemeye başladık. Sonra, HP’yi bizim kadar iyi bilen HP tanıtım elemanları, müşteri adayına ürün ile ilgili bilgi vermeye başladı. Buraya kadar herşey alışık olduğumuz gibi, sonrasında beklenen oldu. Artun Ayvat yavaştan müşterinin yakınına geldi veeeeee “Merhaba yeni ürünümüzü nasıl buldunuz? Touchsmart, evet hepimiz için yeni bir teknoloji bakın neler yapabiliyorsunuz" diyerek ürüne dokundu sonra dönüp “aa bu arada, ben www.marjinalclub.blogspot.com, HP Türkiye PSG Ülke Müdürü memnun oldum” dedi. Ürünleri inceleyen teknoloji meraklısının yüzünü görmeliydiniz:) “Acaba yanlış mı duydum? Yoook canım, HP Ülke Müdürünün burada işi ne? Burada işi olsa da benim yanımda işi ne? Aslında olabilir de. Dur bari, ürünü iyice bir müdüründen dinleyeyim” gibi saniyesinde en az beş soru geçmiştir aklından ancak sonrasında gayet güzel bir sohbet başladı. Müdürümüz, ürünün tüm özelliklerini anlattı, sonra karşı taraftan izlenimlerini öğrenmek istedi. Bu sohbet sadece potansiyel müşterileri ile değil HP tarafından özel eğitim alan tanıtım elemanları ile de devam etti. Asıl, müşteriyle birebir temasta olan bu kişiler ve tabii hangi ürünün neden ve ne kadar ilgi gördüğünü en iyi bilenler de onlar. Tüm bu geribildirimleri ilk ağızdan almış olduk. Gerçi neticede Artun Ayvat satış konusunda çok başarılı olamadı ama biraz daha uzun bir süre kalabilseydik Touchsmart’tan birkaç tane satabileceğine ben eminim:) Ne de olsa satıştan geliyor ve bu konuda başarılı ki taaaaa Kişisel Sistemlerin Ülke Müdürü olabilmiş.

1 yorum:

Yaso dedi ki...

Tüh ya, keşke bende olsaydım, eminim Artun'la satış çok keyifli olmuştur:)