3 Haziran 2008 Salı

Chill-Out Festival'da Yayılmaca, Müzik Dinlemece!


Heyecanla Chill-Out Festivali beklediğimi ofiste cümle alem biliyordu. Kendimi organizatör ilan edip arkadaşlarımı gaza getirmeye neredeyse iki hafta öncesinden başlamıştım. Yok birisi kene var dedi, yok efendim Kemer Country uzak dediler, ama sonunda toparlandık ve gittik.
Duyan gelmişti de diyebiliriz. Neredeyse oturacak yer bulamadık ama bulduğumuz yerin de hakkını verdik:) Yattık, yayıldık, bayıldık, bayıldık. Mızmızlananlar bile iyi ki gelmişiz dediler:)
Sponsorlar da rahat etmemiz için yine ellerinden geleni yapmışlardı. Yok oturacak minder, yere yayılacak örtüler, güneşten koruyacak küçük gölgelikler, serinletecek içecekler,akşam soğuduğunda ısıtacak polar battaniyeler. İşimiz gereği de hepsine dikkat ediyoruz tabii ki. O ne yapmış, bu ne yapmış:)Hepsini takdir ettim:)
Başka neler mi yaptım?
Hep almak istediğim ama İstanbul trafiğinde magandalar tarafından kız başıma sıkıştırılmaktan korktuğum için alamadığım Vespa üzerinde foto moto çektirdim:(
Çoluk çocuğa karışınca doluşup tatile gideceğimiz Adidas minibüsünde foto çektirdim. Minibüsün kapıları açıktı, etrafta kimseyi de göremedik amaaan dedik ve atladık arabaya. Aksiyon dolu anlar yaşadık:)
Çok sevdiğim ve ofiste herkese dinlettiğim Bitter:Sweet ve Morcheeba şarkılarını keyifle dinledim:)
Çok güzel güneşli bir gün ve başarılı bir organizasyondu. Emeği geçenlere teşekkür etmek gerekir tabii:)

1 yorum:

Leylan dedi ki...

Minibüse bayıldımm!