4 Eylül 2007 Salı

Efe'nin Maceralı Bir Günü







Dün doktorun ani kararıyla bugün sabah Efe bademcik ameliyatı oldu. Gün içinde beni arayarak yanımda olduğunuz için hepinize tekrar teşekkür ederim:) Birkaç fotografla günü paylaşmak istedim sizlerle.
Anne olmak gerçekten çok zor arkadaşlar. Gün geçtikçe bunu çok daha iyi anlıyorum. Efe'nin kuvvetli, gerçekçi ve herşeye dirayetli olduğunu bugün bir kez daha anladım. Güzelim ne giderken ne ameliyattan çıkınca, ne de daha sonrasında hiç bizi üzmedi. Gerçekten maratonlu bir gündü.
Tansiyonu, nabzı ölçüldükten sonra bir şurup içirdiler. Bu şurup sayesinde epeyce sersemledi. Konuşurken bile dili dolanıyordu:) Sonra ameliyat elbisesi giydirdiler ve ameliyat odasına çıktılar. Beni yanına almadılar:( sadece öpücük kondurup arkasından bakakaldım. Bir saat süren endişeli bekleyişten sonra Efe geldiğinde baygındı. Ara ara kendine geldi. Daha sonra da öyle bir uyudu ki hastaneden çıkabiliyor olmamıza rağmen uyuduğu için çıkamadık:) Neyse sonra uyandırmak zorunda kaldık ve o çok sevdiği evimize gittik. Sonrası malum aile saadeti.:))
Gecenin son konuğu Dilek'di. Efe'nin en sevdigi kahraman SpiderMan. (Bknz: http://www.youtube.com/watch?v=xtrTujHEwoU) SpiderMan'li okul çantası ve takımı Efe'yi çok çok çok mutlu etti. Herkese hediye için çok teşekkür ederiz.:)) Dilek Efe'ye ve Kuşumuza yakın ilgi gösterdi. Efe'yi öyle bir öptü ki, amaliyatta bu kadar sarsılmamıştı çocuk!:)))))) teşekkürler dilo'cum.



1 yorum:

handans dedi ki...

Çok geçmiş olsun Serpilcim, annelik kolay değil, yürek hep pır pır :)