28 Eylül 2007 Cuma

Bugün Benim Doğum Günüm, Hem Sarhoşum....


Yıl 1983 günlerden 28 Eylül Çarşamba, henüz 10 dk'dır doğmuş bir bebek, yani ben... Bebektim büyüdüm okula gittim, 1990 senesinde abla oldum ve okula başladım (komik birşey, minicik bir şeymişim okul çantam benden büyük olduğu için arkadan yürüyen bir çanta gibi duruyormuşum :) ) Yaş büyüyor ama ben hala minik duruyorum :)
Eeee herkes gibi benim de imajımda değişiklikler olmadı değil, sarışın oldum, kısacık kestirdim saçlarımı hatta bir ara pembeler bile oldu ama tip hep aynı. Asıl konuya gelmek gerekirse Apo bey'in fotoğraf çekiminde iyice imaj değiştirdim ve bu hale geldim. Nasıl olmuş ?
Bu arada fotoğraf çekimi sırasında bir gaf olayı yaşandı. Burcu Apo beyi öptü ve doğum gününü kutladı, ben şaşırdım. Apo bey de ses çıkarmadı tabii. Ben hemen atladım benim doğum günüm diye :)
Apo bey'in yorumunu yazmadan edemeyeceğim: böyle gafa can kurban :)

1 yorum:

nadya dedi ki...

Diiilllooocuuum İyiki Varsın:))
Doğum Günün Kutlu olsun:))
Öpüldüüün:))