13 Aralık 2013 Cuma

Size Selam Getirmişem!

Marjinal Ankara Ofisi olarak tam kadro, 1 kişi, asker ziyaretindeydim bugün.

Kimliğimi ve telefonlarımı teslim ettikten sonra ziyaretçi salonunda televizyon izleyen erlerle birlikte bekledim bir süre. Televizyondaki film tam sarmak üzereydi ki Cumhur geldi.

Askerimiz gayet iyi ve keyfi yerinde. Sağolsun çay da ısmarladı bana. Geceleri nöbet tuttuğundan olsa gerek gündüzleri bütün gün uyuyormuş. Hatta ben gittiğimde uykusundan uyandırmış oldum.

Bütün gün uyuyor dediğime bakıp tembellik ediyor sanmayın! Ankara soğukları malumunuz. Ben bile gündüz vakti dışarıda geçirdiğim her an kalorifer hayali kurarken bizim Cumhur yavrumuz geceleri -10 derecede nöbet tutuyor.

Isınmak için nöbet kulübesinin yanında ateş yakan aklı evvellerden değil de çalışkan ve sorumluluklarını bilen dürüst bir er olduğu için komutanı bu hafta çift çarşıyla ödüllendirmiş bizimkini. Yani hafta sonu hem Cumartesi hem de Pazar günü izinli olacakmış.

Cep telefonsuz hayat çok güzel, çok rahat diyor ama öte yandan işi de çok özlemiş. Uzun lafın kısası; hepinizi çok özlemiş ve hepinize çok çok selamı var.

1 yorum:

Cumhur dedi ki...

Atarsa 125 gibi bir şey... :)