12 Haziran 2012 Salı

Marjinalim dedim dedim inanmadınız, nooldu şimdi?

Dün akşam saatlerinde şişmeye başlayan sol ayağım için sırasıyla:
Damar damar üstüne binmiştir geçer
Nazardır o nazar
Bağdaş kurmayacaktın!
Tekme attın di mi yine bi yere?
 
Şeklinde yapılan yorumların üstüne son olarak acildeki genel cerrahın “gut olmasın sakın bu” yorumu beni benden almışken, uzman raporu duruma son noktayı koymuştur.
Bundan sonra kimse çıkıp “ben marjinalim” demesin. Elimde pozitif bilimlere dayanan tıbbi kurum raporu var.
Ordan bana bi tek koltuk değneği 4 tane de buz lütfen.
Sağlıklı günler...
Not: Türkçesi “kemikte deformasyon sonucu ödem”. Hemen sevinmeyin yani, kolay kolay ölebileceğimi mi sandınız?

1 yorum:

asuman dedi ki...

ben en çok rapor istemeyişine hayran oldum:))))
marjinalim esinim denizim, sen bi'tanesin:))