11 Ocak 2012 Çarşamba

Kar Kuytuda, Para Pintide Eğleşir...

Bilen bilir, havadan yağan herhangi bir şeyden nefret ederim. Ne camdan yağmuru izlemek, ne sesini dinleyip huzuru bulmak ne de "oleey kar yağdı" diye bağırıp kendimi kardan adam kılığına sokmak, hiç benlik değildir.

Gökyüzünden dünyaya gelmesi gereken tek şey, güneş ışığıdır kalın kafama göre...


Ama 2012 için kendime hedefler / ilkeler belirledim. İlki de "önce yap, sonra nefret et" idi. Ve tam bir son dakika operasyonuyla, Dilek'in sayesinde, hayatımdaki ilk kayak merkezi deneyimini yaşadım.


Başından sonuna dek "hayatta bırakmam" ısrarları sayesinde beni daha ilk günümde 40 yıllık boardcu pozlarına sokan Dilek Özcan'a teşekkürü bir borç bilir, herkesin fobilerini bu kadar eğlenceli biçimde yeneceği bir yıl olmasını dilerim...


Kuytularda kar ile eğleşelim a dostlar!

3 yorum:

dilek dedi ki...

Denizcim, öncelikle bana eşlik ettiğin için çok teşekkür ederim:) 40 yıllık kayakçılara taş çıkarttığınıda yazsaydın ve videonu koysaydın da görselerdi. Haftasonları dağdayız unutma:)

Dennis the Menace dedi ki...

şşşt video aramızda :)
İmza: Snowboardcu CEO

Leylan dedi ki...

belirlenen ve belirlenecek tüm yeni yıl hedeflerine rağmen kar ve soğuk bana göre değil, ben almayım, mersi.