23 Temmuz 2010 Cuma

Kraliçe'den Açıklama: "Ben hep böyleydim!"

Son günlerde müzik dünyasındaki muhteşem çıkışlarıyla kendisinden sıkça söz ettiren fantazi trash müziğin kraliçesi Deniz Esin, basın mensuplarına yaptığı açıklama ve sunduğu kanıtla yine olay yarattı.

Elindeki çocukluk fotoğrafını basın mensuplarına gösteren Kraliçe, "Ben kendimi bildim bileli böyleydim, gece yatarken pastel tonlarda, sabah kalkınca kırmızı ve daha ateşli tonlarda olmak üzere, 7 gün 24 saat makyaj yaparım, ne yapayım, yakışıyor işte!" dedi.

"Kraliçe olacak bebek allığından belli olur" diye sözlerine devam eden Kraliçe, kahkahalar atarak uzaklaştı...

3 yorum:

Leylan dedi ki...

çok şekermişsin kraliçe! :)

apos dedi ki...

Bu Hollywood yildizlarinin cocukluk fotografi gibi.

Dennis the Menace dedi ki...

Yaa işte nerdeen nereye.. Teksas çocuk güzeliyken Beşiktaş Sinanpaşa Pasajı'na... Hayat...