12 Haziran 2010 Cumartesi

Tam Günümüz İnsanlarına Ders Olacak Gibi...

Siz benim kim oldugumu biliyor musunuz?

Kaba müşterilerle karşılaşan müşteri temsilcileri ve pazarlamacılar için bir ders.
Bu olay nedeniyle, Sydney'de Virgin Havayolları biniş kapısı görevlisi personele ödül verilmeli...


Boing 767 uçağının arızasından sonra, dolu bir Virgin uçuşu iptal edilir. Bir başka uçak için yolcular kuyruk oluşturmuşlar, sinirler bir hayli gergin bir şekilde yeni uçakta yer bulmaya çalışmaktadırlar.
Bu sırada çok sinirli bir yolcu bankoya yanaşır ve biletini fırlattıktan sonra:

"-Bu uçak ile uçmak zorundayım ve bu iş hemen yapılacak" diye bağırır.
Görevli:
"-Özür dilerim beyefendi, size yardım etmeye çalışmaktan memnun olurum ama öncelikle sırada bekleyenlerle ilgilenmeliyim ve eminim size de yapacak birşeyler buluruz."
Yolcu etkilenmemiştir. Arkadakilerin de duyacağı bir şekilde, yüksek sesle sorar:
"-SİZ BENİM KİM OLDUĞUMU BİLİYOR MUSUNUZ?"
Görevli tereddüt etmeden, gülümseyerek dahili anons mikrofonunu önüne çekerek:
"-Lütfen Dikkat, Lütfen Dikkat, "sesi tüm terminal binasında temiz bir şekilde duyulmaktadır.
"Burada, Gate14'te bir yolcumuz bulunmaktadır, ve KENDİSİNİN KİM OLDUĞUNU BİLMEMEKTEDİR. Kendisine kimliği konusunda yardım edebilecek birisi var ise lütfen Gate14'e gelmesi rica olunur."
Kuyrukta bekleyenler gülmekten yıkılmaktadır...
Yolcu Virgin Havayolları görevlisine pis pis bakar ve dişlerini sıkarak:"F... You" der.
Görevli geri adım atmadan ve gülümseyerek:
"Özür dilerim, ama bunun için de sıraya girmeniz gerekecek...

Hiç yorum yok: