9 Mart 2010 Salı

Hindistan Macerası Başlıyor...

Bugün Hindistan macerası başlıyor. Muammer Yanmaz ve Koptur ile birlikte gittiğimiz bu gezinin en önemli kısmı, aslında Hindular için Hac (*) mahiyetinde olan Kumbh Mela kısmı bence. Yıldız takvimine göre yapılan bu tören, sırayla 4 ayrı kutsal şehirde yapılıyor ve yaklaşık 12 senede bir birsonraki şehire sıra geliyor. 2010'da bu tören Haridwar'da gerçekleşecek. Yani aynı töreni Haridwar'da ancak 12 sene sonra tekrar görebileceğimiz için de bu gezinin ayrı bir önemi var. Ama eminim diğer şehirler de benim için ilgi çekici olacak. Fotoğraf geçen sene başka bir şehirde yapılan Kumbh Mela törenlerinden görüntü. kaynak:www.kk.org/cooltolls/archives/sspectacle_Kumbh-Mela_sm.jpg

Program şöyle:
9 Mart-Yeni Delhi'ye yolculuk
10 Mart-Yeni Delhi'ye giriş, Jaipur'a yolculuk
11 Mart-Jaipur
12 Mart-Jaipur & Agra
13 Mart-Agra (Taj Mahal)
14 Mart-Yeni Delhi-Haridvar yolculuğu (numaralı biletler ile tren!)
15 Mart-Haridvar Kumbh Mela günü*
16 Mart-Yeni Delhi
17 Mart-Yeni Delhi
18 Mart-Eve dönüş

Renklerle tanışıp, daha renkli bir hayatta tekrar görüşmek üzere...

6 yorum:

Burcu Kaptan dedi ki...

Yolun açık olsun Feyzoş:) Çok güzel bir deneyim olur umarım. Vedalaşamadık yine adamakıllı:)

Leylan dedi ki...

Feyzoş ben de vedalaşamadım senle. Halbuki şapur şupur öpmeyi planlıyordum seni :P Sağlıkla git gel...

Nevra dedi ki...

feyzos, dönüşte senden bir kitap bekliyoruz. zira bu ara Hindistan'a, Pakistan'a gidip ardından kitap yazmak moda oldu.

FYZ dedi ki...

@Burcukum, yine veda için sanal ortamı kullanmak zorunda kaldık ne yazık ki... Kısmet değilmiş, gelince acısını çıkartırız. :(

@Leylancım, yokluğunda herkesleri öperek vedalaştım. Kaçırdın... :p Gelince yine öpebilirim. Nasıl olsa döndükten sonra da 28 gün daha antibiyotik kullanacağım, hehe! ;)

@Nevros, kitap işi zor be güzelim. Ben çekeceğim fotoğrafları arşivleyeyim yeter bana valla. :)

Yaso dedi ki...

Feyzoş, şu anda çoook uzaklardasın, sesimi duyamıyorsun ama sana kucak dolusu enerji gönderiyorum.

Iyi tatiller:)

apos dedi ki...

llahOradan buradan alinti degil, senin cektigin fotograflari istiyoruz. Bu fotograf turu degil mi? Mumo ya selam.