26 Haziran 2009 Cuma



Bazı insanların yokluğunu aramızdan ayrıldıklarında anlarız. Sanırım bu insanlardan biri de Michael Jackson. Hala pek çok mekanda çalan eski şarkılarıyla dans edip coşarken acaba şimdi ne yapıyor diye düşünmedik, hatta kendini sokağa çıkamaz hale getirmesini kınadık belki de.
Ölümünü duyduğumda bu büyük insanı acaba benim çocuklarım da bilecek mı diye düşündüm birden. Senelerdir severek dinlediğimiz, çağını aşan bir insan sanırım ölümsüzlüğe ulaşmıştır. Kendini görmeyeli seneler olmasına rağmen unutmadık hiç onu.
Bize bıraktığı şarkıları biraz daha buruk dinleyeceğiz artık.

1 yorum:

eda torcu dedi ki...

Ben kendini öldürdüğüne inaniyorum. Yeni turne hazırlığındaydı, yapabildiklerinden tatmin olmamış olabilir, insanların kendisini iyi zamanlarındaki gibi hatırlaması için bu yolu seçtiğine inanıyorum...