16 Mart 2009 Pazartesi

İyi ki....

Bu gece çalışırken Funda'nın annesi olan yengem (malum Nina teyzemiz vize izninde olduğundan ve annem de rahatsız olduğundan yanımızda yengelerimiz var!) diğer yengeme dedi ki: "Funda bana bir film seyrettirdi, ilk önce hiç anlayamadım ve tanıyamadım, ama sonra o kadar çok güldüm ki mutlaka sen de bu filmi seyretmelisin." Tabii ben hemen hangi filmden bahsedildiğini anladım. Bilgisayarım önümde çalışıyordum ama hemen kalktım CD'mizi buldum ve "marjinal kızları" ile ünlenmiş Marjinal filmimizi bir kere daha seyrettim, seyrettirdim. Ve sonra bir kere daha... Diğer yengem de çok beğendi. Ama esas ben bir kere daha bu filmi seyredince içime bir mutluluk doldu, içimde bir heyecan dalgası yükseldi ve Kerem'in doğumunun yan etkisi olarak üstümde kalan sulu gözlülüğüm devreye girdi...Salya sümük açtım bloğumuzu ama yazarken de gözlerim doldu, hemen kapatmalıyım artık:(

Sizleri çok ama çok seviyorum, iyi ki hayatımdasınız, iyi ki ben sizlerleyim, iyi ki beraberiz...

İyi ki blogumuz var, dert ortağı gibi alimallah:)

Öpücükler...

1 yorum:

dilek dedi ki...

sebiha hncim, yakındır öyle bir film daha çekmemiz. ama ağlamak için değil gülmek için :) siz de iyiki varsınız :)