2 Eylül 2008 Salı

Bahçeşehir'deyken...




Haftasonu Sevgili Osman bey ve Belgin hanım bizi (Sezer ve ben) evlerine davet ettiler... Uzuuuuuuunca ve dolambaçlı(!) bir yol katettikten sonra Bahçeşehir'in, "şehrin HAYHUY'undan uzak" (Cem Yılmaz'ın son oyununu izleyenler ne demek istediğimi anlayacaktır :D) güzide sitelerinden birine ulaştık... Herşey çok güzeldi.. Osman bey'le birarada olup eğlenceli ve keyifli vakit geçirmemenin imkanı zaten yoktu, bir de buna dünyalar tatlısı eşi Belgin hanım da eklenince vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık... Birkaç fotoyu sizlerle de paylaşmak istedim... Bu arada Şehnaz'ın çanta ve terlik aşkına çok güldüm... :))

2 yorum:

Leylan dedi ki...

osman'la senin fotoğraf da apo'nun yeni kamerasıyla çekildi sanırım. Efekt aynı! :))))

serpil dedi ki...

çok kıskandım. çünkü belgin yenge ile henüz tanışma fırsatımız olmadı biliyorsunuz. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok. çok kıskandım çok.

çok.