9 Temmuz 2008 Çarşamba

Çınar Bebek Karşınızda....


Sağımız solumuz sobe; herkesler gebe.... derkeeeen Sevgili Erdalımızın da bir oğlu oldu. Bakın şu güzelliğe, babasının oğlu işte.. Şu ellere bakın, bacaklarına bakın, şu uzunluğa bakın:) Aman da poz da verirmiş.. Babasıyla koyun koyuna da yatarmış.. Cenin pozisyonundan çıkıp yan gelip yatan adam pozlarını görüyor musunuz? Bunun adı "Huzur" işte..

Gerçi geceler Erdal ve eşi için ne kadar huzurlu bilinmez ama:) Hep mutlulukla, sağlıkla ve huzurla geçsin günleriniz diyorum ve Erdalımızı yeniden kutluyorum.

4 yorum:

dilek dedi ki...

ben tek olan resminideki duruşuna bayıldım, maşallah yaa bu ne tatlılık şimdiden. çok canlar yakacak belliki. aramıza hoşgeldin çınar bebek. yakından öpemesekte buradan bol bol öpücüklerimizi gönderiyoruz :))

serpil dedi ki...

eraycim sen fotograflari paylasinca ne kadar da erdal'a benziyor dedim. benim favorim ilk fotograf:) bayıldım.

Nazlito dedi ki...

Ne mutlu bir bebek ve baba:) eminim anne de öyledir. Kaplanseren ailesine ömür boyu mutluluk diliyoum:))) Çınar bebek BJK'li olacak diye düşünüyorummmm...Erdal okuyorsan blogu aldın mesajı:))

asuman dedi ki...

Erdalcim, en kısa zamnda Çınar'ı kucaklamak istiyoruz. Sevgiler,