25 Nisan 2008 Cuma

Doğum Yaklaşıyor, Heyecanlıyız:)

Marjinal Ailesi'ne yeni bir üye geliyor, hem de çok yakında...
Beren'e sevgilerimi iletiyorum ve bir şiirle sesleniyorum:)
Bu ara blogumuzda şiir modası var, ben de modayı takip edeyim dedim:)

Bebek

Dünyanın en güzel şeyi bebekler
Geliyor yeni bir bebek adı Beren:)
Yaso ve Özgür mutlu, biz de umutlu
İçimiz huzur dolu

Bu akşam şerefine bir parti var şirkette
Yiyip içeceğiz hep birlikte
Bu nedenle hızla bitiyor bütün işler
Parti hazırlıkları bizi bekler

Marjinal junior'lar çoğalıyor
Yolda yenileri bekleniyor
Neşeli günler devam ediyor
Hepimiz coşuyor, oynuyor:)
Yaşasın Marjinalliler
Yaşasın 23 Nisan:)

4 yorum:

Burcu Kaptan dedi ki...

sen benim çocuk ve saf şiirimle dalga geçerken bugünün "şerefine" yazacağına "sefer'ime" yazdığını farketmemişsin sanırım hehehaahehh

Nazlito dedi ki...

ben senin çocuk halinle neden dalga geçeyim ki
ben senin çocuk hallerini sevdim oysa ki
artık inandırıcılığın kalmadı biliyorum ne yazdığımı
ama bilmeyenler tekrar dönüp baktı
rating kattı
"sefer"imi ve burcu'yu seviyorum:)

Burcu Kaptan dedi ki...

hadi aldın gönlümü:)ama seferimm ve burcuyuuu ayrımı gözümden kaçtı sanma:))

Yaso dedi ki...

Nazukom, ne kadar güzel yazmışsın. Aynen dediğin gibi doğum yaklaşıyor, heyecanlıyız!

Ben aslında partiden eve dönünce doğum sancıları başlar diye düşünüyordum ama neyse ki annesini ve babasını seviyormuş Beren, zamanını bekliyor içeride:)
Yoksa o kadar hareket üzerine, “yeteer dayanamayacağım” diyerek atmak isteyebilirdi kendini dışarı:)